Оберіть предмет:
Форма входу
Статистика
Украина онлайн
Рейтинг@Mail.ru
Верстка современных сайтов под ключ цена Заказать разработку сайта

Англійська мова 9 клас Цикл 1 (уроки 2-15)

Домашні завдання з англійської мови для 9-го класу. Цикл 1 (уроки 2-15)

Урок 3

5. Україна

Україна, держава у Південно-Східній Європі (географічний центр Європи розташований поблизу міста Рахів Закарпатської області), проголосила свою незалежність 24-го серпня 1991-го року та підтвердила цей статус 1-го грудня того ж року. Територія України 603700 квадратних кілометрів. Найбільша відстань з півночі на південь 893 кілометри, із заходу на схід — 1316 кілометрів. Населення України перевищує 52 мільйони. Територія України складається з Автономної Республіки Крим та 24-ох областей. Столиця України — Київ. Найбільшими містами України є Київ, Харків, Дніпропетровськ, Донецьк, Одеса, Львів, Луганськ, Запоріжжя, Кри¬вий Ріг, Сімферополь. Україна населена представниками більш ніж 110-ти етнічних груп. Найбільш численна — українці (близько 38 мільйонів) та росіяни (більш ніж 11 мільйонів). Більш ніж 15 мільйонів етнічних українців мешкає в інших країнах (Західна та Східна діаспори). Україна межує з Польщею, Словакією і Угорщиною на сході, та з Румунією і Молдовою на північному сході. її північний сусід — Білорусь та східний — Росія. Головна річка України — Дніпро, третя за величиною річка в Європі, яка розділяє Україну на Лівобережну та Правобережну території. Україна багата на велику кількість мінеральних ресурсів. Величезні запаси вугілля та заліза сформували базу для металургійної індустрії. На сьогодні комерційно цінні запаси марганцевої руди, нафти, газу, нікелю, графіту, марму¬ру, алюмінієвої руди, рідких металів та інших корисних матеріалів було знайдено в Україні. Сьогодні Україна виробляє сучасні надзвукові повітряні лайнери, зернозбиральні машини, потужні локомотиви та комп'ютери, телевізори, автоматичні лінії, роботів та ін. Українські вчені роблять цінний внесок у розвиток світової науки. Україна, з її унікальними природними умовами та помітним професійним та інтелектуальним потенціалом, має усі можливості для швидкого розвитку. Україна є однією з членів-засновників ООН (Організації Об'єднаних Націй) та визнана усіма країнами світу.
11. Yes, it does. No, it doesn't. No, it doesn't. Yes, it is. No, it doesn't. Yes, it is. Yes, it is.
12. a) Ukraine borders on Poland, Slovakia, Hungary, Romania, Moldova, Bilorus, and Russian Federation. The territory of Ukraine is 603700 square kilometers and its population is more than 52 million. Yes, Ukraine is a member of United Nations Organization. Ukraine is reach in coal and iron. Ukraine produces supersonic air liners, grain harvesters, locomotives, computers, TV sets, automatic lines, robots, etc. Manganese ore, oil, gas, nickel, graphite, marble, bauxites and other rare materials have been found in Ukraine.
13. Ukraine is one of the largest countries in the world. It has the territory of about 603700 square kilomiters. It has the population of more than 52 million people.Ukraine borders on Poland, Slovakia, Hungary, Romania, Moldova, Bilorus', and Russian Federation. The main river of Ukraine is Dnipro.
15. 1. Our factory is producing modern equipment. 2. Our factory produced modern equipment. 3. Next year our factory will produce valuable equipment for this firm. 4. Has your factory already produced the equipment for our firm? — Yes, it has. 5. Our factory Hasn't produced the equipment for your firm yet. 6. Why your factory Hasn't produced the equipment for our firm yet? 7. Next year we will produce the grain harvesters.

Урок 5

20. Ukraine is reach in coal and iron. Manganese ore, oil, gas, nickel, graphite, marble, bauxites and other rare materials have been found in Ukraine. Ukraine produces supersonic air liners, grain harvesters, locomotives, computers, TV sets, authomatic lines, robots, etc. The scientists of Ukraine make a valuable contribution to the development of world science.
22. 1. I read books every day. 2. Tomorrow I shall not read. 3. What are you reading now? 4. When I came to the room she wasn't reading. 5. I told you I read this book. 6.11 had read out this book. 7. I read this book last summer. 8. She doesn't like reading, she likes painting. 9. You like painting, don't you? 10. This book is interesting, isn't it?

Урок 7


33. Київ — столиця України

Київ розташований на обох берегах річки Дніпро. Населення Києва перевищує 3 мільйони мешканців. П'ятнадцять сторіч проминуло над його стародавніми пагорбами. Місто зелене та чарівне. Багато вулиць обсаджено каштанами. Зелені газони, площі, громадські парки яскраві від червоних тюльпанів. Кожної останньої неділі травня в Києві традиційно проводиться Київський весняний фестиваль. Чи Київ у квіту, чи вкритий снігом, він завжди прекрасний. Київ користується широкою популярністю у багатьох країнах. Це науковий, індустріальний та культурний центр України. У ньому багато наукових інститутів та вищих навчальних закладів, серед яких Національний університет, Політехнічний університет, Технологічний університет харчової промисловості, Технологічний університет легкої промисловості. Педагогічний університет, Медичний університет та ін. У Києві величезні промислові заклади. У них виробляються екскаватори, повітряні лайнери, комп'ютери, автоматичні станки, газове обладнання, хімічні засоби, фотоапарати, готовий одяг та ін. Музеї, художні галереї, театри та історичні монументи столиці роблять її дуже важливою у світовій культурі. Народ України пишається своєю столицею тому, що вона стала одним з найбільших центрів, де кожного року проходять різноманітні, фестивалі, наукові конгреси, міжнародні виставки та події світового спорту.

Урок 8

Текст 1


Легенда про заснування Києва

I. Одного дня вони пливли на човні вздовж чарівних берегів Дніпра.
2. «Це гарне місце», — сказав Кий. —«Давайте поселимося тут». І вони поселилися на трьох пагорбах.
3. Він також був гарним майстром і будував чудові човни.
4. Люди приходили купувати його човни чи вчитися будувати їх.
5. Щек, молодший з братів, мав вкрите ластовинням обличчя, зелені очі та руде волосся.
6. Він був дуже гарним гончаром.
7. Хорив, наймолодший з братів, мав карі очі та красиве волосся.
8. Він був гарним гуслярем та співав чудові пісні.
9. Він робив чудові срібні кільця, намиста і сережки.
10. Либідь була дуже доброю прялею і її сніжно-білі полотна були знамени ті серед полянських жінок.
11. Три брати завжди допомагали своїм сусідам.
12. Довгий час люди жили щасливо, та одного дня вороже аварське плем'я прийшло у їх землю.
39. 1. The people of Ukraine are proud of their capital. 2. Kyiv is situated on both banks of the river Dnipro. 3. Kyiv is always beautiful. 4. Kyiv enjoys wide popularity in many countries. 5. It's the scientific, industrial and cultural center of Ukraine. 6. Different festivals and scientific conferences take place every year in Kyiv.
40. 1. I enjoyed this play very much. 2. Did you enjoy this play? 3. You enjoyed this play, didn't you? 4. I think you enjoyed this play. 5. This book does not enjoy wide popularity. 6. We enjoyed the New Year's party very much. 7. You enjoyed this party very much, didn't you?
41. 1. Інвентори грабували полянські хати та руйнували їх.
2. Вони бажали зробити людей своїми рабами.
3. Кий, Щек та Хорів були у перших рядах воїнів.
4. Жахлива битва продовжувалась багато днів.
5. Вождь аварського племені сказав: «Давайте вчинимо поєдинок між двома бійцями, я буду воювати за своїх людей, а один з ваших бійців буде воювати за свій народ».
6. Якщо я виграю, ваш народ буде сплачувати велику данину нам кожного року.
7. Якщо я зазнаю поразки, мої люди назавжди підуть з вашої землі.

Урок 9

45. 1. Kyiv is situated on both banks of the river Dnipro.
2. Kyiv has a population of more than 3 million inhabitants.
3. The city is green and beautiful.
4. The streets are lined up with chestnut trees.
5. The Kyiv Spring Festival is traditionally held in the city.
6. Kyiv enjoys wide popularity in the whole world.
7. It is the scientific, industrial and cultural center of Ukraine.
8. Kyiv has many educational establishments among which are National University, Polytechnic University, Food Industry Technological University, Light Industry Technological University, Pedagogical University, Medical University etc.
9. The huge enterprises produce excavators, air liners, computers, automatic lathes, gas equipment, chemical goods, cameras, ready made clothes, etc.
10. There are museums, art galleries, theatres and historical monuments in Kyiv.
11.The people of Ukraine are proud of their capital because it has become one of the world biggest centers.

Урок 10


51. Як Петро Сагайдачний врятував Москву

Завдавши поразки російському війську, гетьман Петро Сагайдачний врятував Московське князівство від повного занепаду. Влітку 1618-го року 20 тисяч запорозьких козаків під керівництвом гетьмана Петра Сагайдачного вирушили на Москву. На своєму шляху до Москви Сагайдачний захопив міста Путивль, Луб¬ни та Єлець, а його помічник Михайло Дорошенко взяв Лебедин, Данків, Скопин та Ряжск. Остання лінія оборони була біля столиці. Вночі 1-го жовтня козаки відкрили Арбатські ворота й увійшли у фортецю... Та гетьман повернув назад та знов розбив табір. Тож чому Сагайдачний зняв облогу та вивів військо? Спробуємо знайти відповідь у працях Михайла Грушевського та Дмитра Яворницького. У ті часи козацькі лідери намагалися втягнути Польщу у військовий конфлікт з сусідніми державами, щоб вона не мала змоги воювати проти козаків. У результаті, Польща завжди залежала від підтримки козацьких військ. Як громадянин Польсько-Литовського князівства, Сагайдачний мав допомагати Польщі, але він врятував Москву, яка була сильним ворогом Польщі.

52. 1. Cossacks removed their troops from the fortress. 2. The last line of defense was near the capital city. 3. Try to find the answer in the hand-book. 4. They did all their best to seize the city. 5. Anyway we have to read this book. 6. They didn't enter the fortress. 7. She didn't try to find the answer. 8. We pitched a camp in the forest near the river. 9. Being a citizen of Ukraine he saved its interests.

Урок 11

55. 1. Petro Sahaidachnyi was a hetman of Zaporozhian Cossacks.
2. Zaporozhian Cossacks set off on the banks of Dnipro river.
3. Zaporozhian Cossacks seized the cities of Putyvl, Lubny, Yelets, Lebedyn, Dankov, Skopyn, and Riazhsk.
4. Yes, Zaporozhian Cossacks broke upon the Arbat Gate.
5. Sahaidachnyi removed his troops to make Poland being busy with such a powerful enemy as Moscow.
6. The answer can be found in works by Mykhailo Hrushevskyi and Dmytro YavornytskyL
7. Yes, he really saved Moscow.
56. 1. Він врятував її життя. 2. Ми намагалися врятувати книжки від вогню. 3. Запорозькі козаки хоробро боролися, щоб врятувати свою країну. 4. Наш вчитель береже нас від помилок. 5. Хто оберігав тебе від помилок? 6. Мої батьки завжди ховають від нас яблука. 7. Я знаю його. Він завжди намагається врятувати свою шкуру. 8. Якщо ти що-небудь плануєш, не забудь: «Бережи час та гроші».
58.1 Did Zaporozhian Cossacks struggle bravely?
2. What is Zaporozhian Cossacks struggled for? .
3. Who struggled bravely for the independence of Ukraine?
4. The independence of which country Zaporozhian Cossacks struggled?
5. Did Zaporozhian Cossacks, struggle for the independence of Ukraine?
6. Which Cossacks struggled for the independence of Ukraine.
59. 1. Довгою та запеклою була боротьба.
2. Голова аварців був чоловіком великої сили і Кий не міг перемогти його.
3. Наприкінці вождь аварців націлив свій спис Кию в серце.
4. Кий замахнувся на нього своїм веслом.
5. Він схопив аварського вожака, підняв його у повітря та кинув у Дніпро.
6. Ти однаково сильний та мудрий.
7. Ти чесний і ми поважаємо тебе.
8. Будь нашим князем.
9. Ми повинні об'єднатися та бути завжди готові захистити нашу землю і наш народ.
10. Саме цьому ми повинні збудувати високу стіну навколо нашого селища.
11. Так поляни збудували перше місто зі стіною на одному з пагорбів біля річки Дніпро та назвали його на честь свого першого князя.

Урок 12

64. 1. It was a family: three brothers and a sister.
2. They settled on three hills near Dnipro river.
3. Kyi was a tall strong handsome man.
4. Kyi was a boatman.
5. Schek had a freckled face, green eyes and red hair.
6. He was a good potter.
7. Khoriv had hazel eyes and fair hair.
8. He made silver rings, necklaces and ear-rings.
9. Lybid was a pretty girl with blue eyes and long golden hair.
10. Lybid was a very good spinner.
11. One day the enemy Avar tribe came to their land. They robbed the Polian houses and burnt them down. They wanted to make people their slaves. They bravely defended their land.
12. The Avar chief proposed to resolve the battle outcome by the single combat.
13. Avar chief and Kyi took part in the single combat.
14. Kyi won the victory.
15. Kyi became a Prince due to his honesty and wisdom.

Урок 13

67. 1. Він залишив свою рідну землю та поїхав до Канади. 2. Моя сестра переїхала до Харкова. 3. Я думаю, ти збираєшся залишити цю країну. 4. Коли відходить цей поїзд? 5. Моя сестра не збирається залишати Львів. 6. Хто збирається відбути до Одеси? — Петро. 7. Чому ти збираєшся пере¬їхати до Рівного? 8. Він не бажав залишати кімнату. 9. Для нього ми залишили салон машини. 10. Він залишив своїх друзів. 11. Він покинув двері відчиненими.

68. 1. Canada is situated in North America. 2. More than one million of ethnic Ukrainians live in Canada.

69. Перші українці у Канаді

Історія зберегла дату та імена українців, що були першими, хто прибув до канадської землі. Це відбулося 7-го вересня 1891-го року, коли Іван Пилипів та Василь Йеленяк, колишні мешканці села Небилін (тепер Івано-Франківська область) прибули до Монреалю на борту пароплава «Орегон». Вони були сміливими людьми, що залишили своїх близьких у пошуках кращої долі. Вони проклали шлях для 200 000 українських емігрантів, що оселилися в Канаді на зламі двох століть.
Тепер понад мільйон українців живе в Канаді.
71. 1. Ivan Pylypiv and Vasyl Yeleniak came to Canada in 1891.
2. Thay came from the village of Nebylin.
3. They were courageous men.
4. Now more than a million of Ukrainians live in Canada.

Урок 14

74. 1. Микола вчора приїхав до Києва. 2. Петро не приїхав вчора до Києва. Чи не так? 3. Чи Петро вже прибув? — Ще ні. 4. Який поїзд приходить? — Я не знаю. 5. Коли приходить поїзд з Києва? — О сьомій. 6. Цей поїзд прийде протягом години. 7. Поїзд не прийшов вчасно.
76. Тут жив Тарас Шевченко
На вулиці Шевченка у Києві є маленький будинок. На будинку меморіальна дошка з написом: «У 1846 році Тарас Шевченко, видатний український поет, художник та революційний демократ, меш¬кав у цьому будинку». Оглядаючи кімнату за кімнатою, відвідувач відчуває, що він потрапив назад у XIX століття. Стіни покриті ескізами та малюнками. Колекція робіт Т. Шевченка, що були надруковані 100 років тому, огляд його творів, репро¬дукції його картин та кілька прижиттєвих видань його творів експоновано тут. Малюнки показують нам краєвиди Києва XIX століття: стара частина Києва з Хрещатиком та Подолом, як їх видно з Печерських пагорбів. Ми можемо побачити тут мініатюрну кімнату з єдиним маленьким вікном та грубою у кутку. «Тут жив Тарас Шевченко», — говорить гід. Кілька скромних стільців та софа становлять майже все меблювання кімнати. Є також обрамлені сторінки рукописів «Лілеї», «Русалки» та інших створених тут поем, творів Шекспіра початку XIX століття, альманах «Русская старина», твори П. Куліша та інших. Виставка персональних речей поета включає: мольберт, пензлі, різці, лінійки, олівці, крейда, чорниль¬ниця, коробка приладів для малювання, простий бавовняний костюм та кілька сорочок з грубого льону. Люди приходять сюди віддати належне безсмертному поетові.
77. 1. The building has a memorial plaque. 2. Taras Shevchenko lived in this building. 3. Visitor feels that he has travelled back into the 19th century. 4. We can see here a miniature room with a single small window and a stove in the corner. Collecting of works by T. Shevchenko which were printed 100 years ago. 6. People are coming here to pay homage to the immortal poet.

Урок 15

82. 1. What Taras is doing now? — He is reading. 2. What Petro has done? — He has read the text. 3. Did he translate this article? — Yes, he did. 4. What is he translating? — An article. 5. He has translated the article, hasn't he? — No, he hasn't. 6. He is not reading every day, is he? — Yes, he isn't. 7. What does he like more reading or speaking English? — Speaking. 8. Who is reading this book? — My sister is. 9. When did you read this book? — Yesterday.

Готові домашні завдання Уроки списать бесплатно домашка домашня вправа решебник алгебра математика физика Г.П Бевз М.І .Шкіль ГДЗ